Nadine Visser

Portretfoto van medewerker Nadine Visser

FUNCTIE

Junior Marketeer

Door haar studies Communication & Multimedia Design aan Avans Hogeschool Breda en de Master Online Culture aan Tilburg University heeft Nadine een brede kennis over haar vakgebied. Ze is ijverig om alles over de onlinewereld te weten te komen. Daarnaast heeft ze een brede interesse in media, kunst en populaire cultuur.

Nadines Meesterschap

Door haar nieuwsgierigheid en enthousiasme is Nadine altijd op zoek naar mogelijkheden om de organisatie te helpen groeien, omdat ze gelooft dat de onlinewereld organisaties verder kan helpen. Daardoor kan ze haar enthousiasme makkelijk overbrengen op anderen, om zo haar collega’s te betrekken bij wat ze doet. Ze vindt het belangrijk om altijd de bijbehorende doelgroepen in het achterhoofd te houden bij het uitvoeren van haar werkzaamheden.

Het leukste aan mijn werk vind ik dat ik veel verschillende taken uitvoer. De ene keer ben ik een advertentie aan het ontwerpen of een social media post aan het maken., de andere keer ben ik bezig om de website te optimaliseren.

Wat houdt het werk van Nadine in?

Nadine houdt zich bezig met de online marketing van Ruimtemeesters. Ze zorgt dat Ruimtemeesters online zichtbaar is en blijft. Ze zorgt bijvoorbeeld dat er social media posts gemaakt worden, dat de website goed werkt en dat er steeds nieuwe blogs geschreven worden door haar collega’s. Ook verzorgt ze de maandelijkse nieuwsbrief ‘Ruimte tussen Regels’.

Nadine heeft voor Ruimtemeesters gekozen omdat…

Het een klein, informeel bedrijf is waar persoonlijke aandacht en aandacht voor ontwikkeling voorop staat. Bij Ruimtemeesters krijg je veel verantwoordelijkheden, wat ervoor zorgt dat je snel nieuwe dingen leert. Ruimtemeesters heeft het beste met de werknemers voor, collega’s zullen je altijd helpen en dat zorgt voor een ontspannen werksfeer. Nadine is het meest trots op de nieuwe website van Ruimtemeesters, een leuk project waaraan ze direct mocht werken toen ze bij Ruimtemeesters begon.

Meesterschap is samen met elkaar creatieve ideeën delen en uitvoeren, zodat de organisatie altijd blijft groeien en innoveren.