Servicedesk Leefomgeving
De Servicedesk Leefomgeving staat klaar om jouw team te versterken wanneer het echt nodig is. Loopt de werkdruk op? Zijn er lastige dossiers of spoedklussen? Wij springen snel bij met een team op maat – juridisch én ruimtelijk. Voor een korte periode of juist wat langer. Jij houdt de regie, wij zorgen voor de capaciteit.
Kleine acties, Grote impact.
Outsourcing dossiers
Type dossiers
Intake conceptverzoek
Handhavingsverzoek
Intake omgevingsvergunning BOPA
Conceptverzoek
Algemeen juridisch advies
Omgevingsvergunning BOPA
Uitgebreide procedure
Bezwaarzaak
Notitie beantwoording zienswijzen
(Hoger) beroepszaak
Extra raadsvoorstel
Wijziging omgevingsplan
Intrekken omgevingsvergunning
Intake wijziging omgevingsplan
Handhavingszaak
Anterieure overeenkomst
Afwegen zienswijze
)
)
Werkwijze
Wat u kan verwachten
Bij de Servicedesk Leefomgeving werken we gestructureerd en transparant. Zodra uw gemeente dossiers bij ons onderbrengt, maken we heldere afspraken over werkwijze, doorlooptijden en kosten.
Vaste kosten, geen verrassingen – U weet vooraf precies waar u aan toe bent, zodat u grip houdt op uw budget.
een vaste contactpersoon – Een van onze ervaren adviseurs is uw procescoördinator en zorgt voor een soepele samenwerking.
Een team op maat – We stellen een serviceteam samen met de juiste combinatie van planologen, juristen en specialisten, afgestemd op de complexiteit van uw dossiers.
Efficiënte inzet – We verdelen het werk slim, zodat de juiste expertise wordt ingezet tegen een optimaal budget.
Transparant – Van coördinatie tot uitvoering, u heeft te allen tijde het overzicht.
)
“Doordat de coördinator regelmatig fysiek aanwezig is/incheckt en haar weg weet te vinden binnen de organisatie, heb ik eigenlijk niet het gevoel dat men op afstand werkt.”
“De schaalbaarheid biedt mij de flexibiliteit die ik nodig heb.”
“Met de inzet van SDL weten we per dossier wat we kwijt zijn aan tijd en kosten en houd ik grip op mijn budget.”