Servicedesk Leefomgeving

Met de Servicedesk Leefomgeving ondersteunen we uw team in tijden van toenemende werkdruk. Wij bieden flexibele ondersteuning op maat bij juridische en/of ruimtelijke dossiers. Of het nu gaat om een hoge werkdruk, complexe dossiers of spoedzaken, wij stellen snel een team samen dat aansluit op uw proces – voor korte of langere tijd. Met een vast contactpersoon en vaste kosten weet u precies waar u aan toe bent en heeft u te allen tijde het overzicht.

Outsourcing dossiers

Type dossiers

Intake conceptverzoek

Handhavingsverzoek

Intake omgevingsvergunning BOPA

Conceptverzoek

Algemeen juridisch advies

Omgevingsvergunning BOPA

Uitgebreide procedure

Bezwaarzaak

Notitie beantwoording zienswijzen

(Hoger) beroepszaak

Extra raadsvoorstel

Wijziging omgevingsplan

Intrekken omgevingsvergunning

Intake wijziging omgevingsplan

Handhavingszaak

Anterieure overeenkomst

Afwegen zienswijze

Afbeelding Rien Raijmakers Commercieel directeur
Servicedesk leefomgeving samenwerking omgevingsvergunningen handhavingsverzoeken of juridisch advies

Werkwijze

Wat u kan verwachten

Bij de Servicedesk Leefomgeving werken we gestructureerd en transparant. Zodra uw gemeente dossiers bij ons onderbrengt, maken we heldere afspraken over werkwijze, doorlooptijden en kosten.

  • Vaste kosten, geen verrassingen – U weet vooraf precies waar u aan toe bent, zodat u grip houdt op uw budget.

  • een vaste contactpersoon – Een van onze ervaren adviseurs is uw procescoördinator en zorgt voor een soepele samenwerking.

  • Een team op maat – We stellen een serviceteam samen met de juiste combinatie van planologen, juristen en specialisten, afgestemd op de complexiteit van uw dossiers.

  • Efficiënte inzet – We verdelen het werk slim, zodat de juiste expertise wordt ingezet tegen een optimaal budget.

  • Transparant – Van coördinatie tot uitvoering, u heeft te allen tijde het overzicht.

Leefbaarheid toepassing Omgevingswet bedrijventerreinen
“Doordat de coördinator regelmatig fysiek aanwezig is/incheckt en haar weg weet te vinden binnen de organisatie, heb ik eigenlijk niet het gevoel dat men op afstand werkt.”
“De schaalbaarheid biedt mij de flexibiliteit die ik nodig heb.”
“Met de inzet van SDL weten we per dossier wat we kwijt zijn aan tijd en kosten en houd ik grip op mijn budget.”

Wij adviseren

Logo loon op zand
Gemeente Tholen logo
Bergen op zoom logo
Logo gemeente Heusden
logo gemeente Oss
Gemeente Bernheze logo
Gemeente Asten logo
logo wijk bij duurstede
Gemeente Culemborg logo
gemeente bodegraven reeuwijk logo
gemeente goeree-overflakkee logo
Logo gemeente Best
Logo land van Cuijk
gemeente Nieuwegein logo
logo gemeente Bunnik

contact

Rien RaijmakersRien Raijmakers

Commercieel directeur

06 – 154 792 95

rien@ruimtemeesters.nl